AnnaCarolina

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Anna Kjellberg - 14 december 2011 19:59

Här var det ett himla bra tag sen man skrev, både på gott och ont som man kollar på tidigare inlägg. 

Fyllde 25 förra veckan, känns verkligen inte alls bra, åren går så jävla snabbt. Haha när jag var typ 15 så hade jag planer på hur mitt liv skulle se ut 10 år senare. Kan ju säga att inga av de drömmarna är sanna, fast en är på väg. 

Går in i min fjärde termin till lärare snart :) Så nu är det drygt bara två år kvar, sen jävlar ska jag jobba massa!


Annars då? Det har hänt en del under hösten. För att korta ner det, bor ensam nu och försöker komma till rätta med mitt liv efter allt som hänt. Går ganska bra, har just nu min praktik på en skola i Laröd, trivs skitbra! Bara resten som ska falla på plats med sakta men säkert. 


Idag är jag så himla trött, var uppe sex imorse för att vara på skolan till halv åtta. Sen började man åtta och slutade först kvart över sex idag. Kan ju snacka om att mina ögon är ganska trötta nu, så förhoppningsvis somnar jag snabbt. Bara två dagar kvar nu sen ska jag sova ut massa. 


Ciiao! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self..."

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards