AnnaCarolina

Direktlänk till inlägg 24 december 2011

Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl snubbla lite i alla fall?

Av Anna Kjellberg - 24 december 2011 00:38

Iiiiiih nu är det julafton! Inte för att det är något speciellt när man är 25 år, men det är mysigt med julfirande. Massa god mat & trevligt sällskap. Idag kom jag till skott och köpte mig en ny telefon, lite väl pinsamt att ha en mobil från stenåldern typ. Så nu är jag en iphone ägare, jag älskar den! Det var den goda nyheten idag. 


Den lite mindre tråkig är att jag upptäcke att jag haft inbrott när jag kom hem, fick mig en chock när jag öppnade dörren och gick in i vardagsrummet. Min byrå låg vält på golvet, kläder överallt, saker som låg överallt i hela lägenheten. Ringde upp en kompis direkt, blev så jävla rädd. Men vad jag kan se så har personen/personerna inte tagit något, jag hade i och för sig inget i värde hemma heller. Jävla tur var det. Men ändå, någon har varit inne i min lägenhet hur jäkla läskigt är inte det :( Jag kommer ju inte våga sova hemma mer. 


Ringde hyresvärden och även polisen, så fick pratat med dem. Kändes lite bättre då. 

Nu ska jag sova, och glömma det som hänt för en stund! 


Godnatt alla! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Kjellberg - 14 december 2011 19:59

Här var det ett himla bra tag sen man skrev, både på gott och ont som man kollar på tidigare inlägg.  Fyllde 25 förra veckan, känns verkligen inte alls bra, åren går så jävla snabbt. Haha när jag var typ 15 så hade jag planer på hur mitt liv skulle...

Av Anna Kjellberg - 23 oktober 2011 21:07

Då var denna helgen över, har varit en bra helg över lag :) Var hos Dennis (min gamla barndomskompis) i Höganäs och festade i fredags.  Umgick med alla mina kompisar från tiden då man själv bodde i Höganäs, vilket är en saknad tid ibland. Hade jätter...

Av Anna Kjellberg - 15 oktober 2011 14:22

Igår kväll var en riktigt trevlig fredag. Hade några tjejkompisar hemma hos oss, satt och drack nån öl och snackade, himla trevligt var det, fast det blev lite kaos på kvällen men det är sånt man får räkna med att det kan bli ibland.    Idag ska ...

Av Anna Kjellberg - 11 oktober 2011 19:26

Har varit dålig på uppdateringar, men så småningom ska det bli bättre...   Nu har det gått en hel månad, men det gör fortfarande lika ont varje dag.  Jag går upp på morgonen, går till skolan eller min praktik. Men där tar det slut. Resten av ti...

Av Anna Kjellberg - 28 september 2011 23:00

Riktigt längesen jag skrev här, kommer inte ens ihåg varför jag slutade skriva. Men tänkte att nu är det dags att börja igen, som sagt det är roligt att skriva av sig, både om saker som är roligt i ens liv sen det som är mindre roligt kanske.    ...

Presentation


"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self..."

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards